Produkt został zapamiętanyDo przechowalni

Interfejsy Multimedialne

Interfejs do podłączenia kamery Opel 2-Teile R4.0 IntelliLink

Interfejs do podłączenia kamery Opel 2-Teile R4.0 IntelliLink

Indeks: 05878
Indeks producenta: RL4-R40-E
Producent: CARAUDIO-SYSTEMS

Status: dostępny od zaraz
Dostępność: 1
1 599,00 PLN
Ilość

Adapter doposaża samochód o kamerę cofania i wyświetlanie obrazu na oryginalnym radiu samochodowym (które musi być do tego przygotowane). Niektóre adaptery to rozwiązania plung ang play, inne wymagają łączenia kabli lub innych modyfikacji. Prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z instrukcja montażu lub skontaktować się z nami w razie pytań. 
Oprócz adaptera potrzebujesz kamery cofania. Zachęcamy do zapoznania się również z naszą pełną ofertą w zakładce kamery cofania.

Interfejs wideo do kamery cofania, kamera przedniej i 2 dodatkowe wejścia wideo. Nadaje się do pojazdów Opla i Chevroleta Camaro z radiem R4.0 IntelliLink 7-calowy monitor z pojedynczą obudową radia.

Cechy produktu :

  • Wejście wideo dla kamery cofania
  • Wejście wideo dla kamery przedniej
  • 2 wejścia wideo do urządzeń modernizowanych
  • Automatyczne przełączanie na wejście z kamery cofania po włączeniu biegu wstecznego
  • Automatyczne przełączanie przedniej kamery po biegu wstecznym przez 10 sekund
  • Można aktywować linki dla pojazdów cofania (niedostępne dla wszystkich pojazdów)
  • Aktywacja obrazu podczas jazdy (TYLKO dla wprowadzonego wideo)
  • Wejścia wideo kompatybilne z PAL i NTSC

Marka i model :

  • Chevrolet Camaro 2016 ->

Nawigacja MyLink - 7 calowy monitor z osobna skrzynką radiową

  • Opel Astra K (Sports Tourer i 5 drzwiowy) 2016 - 2019
  • Opel Isignia B 2017 - 06/2018
  • Opel Karl 03/2018 ->

Nawigacja: R4.0 IntelliLink - 7-calowy monitor z osobną skrzynką radiową

Ograniczenia:

  • Tylko wideo - Interfejs przesyła TYLKO sygnały wideo do systemu Infotainment. Do przesyłania sygnałów audio można użyć fabrycznego wejścia audio AUX lub modulatora FM. Jeśli podłączone są 2 źródła AV, do przełączania audio wymagana jest dodatkowa elektronika.
  • Fabryczna kamera cofania - Automatyczne przełączanie na RFK tylko tak długo, jak włączony jest bieg wsteczny. Do opóźnienia redukcji biegu wymagana jest dodatkowa elektronika.
  • Przednia kamera - Przełączenie na przednią kamerę następuje automatycznie po wyłączeniu wstecznego biegu na 10 sekund. Za pomocą przycisku możliwe jest również ręczne przełączenie na przednią kamerę.
  • Linie parkowania -   Wyświetlanie linii odległości nie działa we wszystkich pojazdach.
     
  • Wejście obrazu: Mini USB
  • Magistrala zasilania i CAN: Plug & Play (w zależności od pojazdu)
  • Wejścia wideo (2x): Gniazda Cinch
  • Wejście kamery cofania: gniazdo RCA
  • Wejście kamery przedniej: gniazdo RCA

Specyfikacja techniczna

  • napięcie robocze    12VDC (7~25V)
  • prąd spoczynkowy    15mA
  • pobór energii    160mA przy 12V
  • wejście wideo    0,7~1V
  • Formaty wejścia wideo    PAL/NTSC
  • Temperatura pracy    -40°C do +85°C
  • Wymiary pudełka wideo    117 x 25 x 105 mm (szer. x wys. x gł.)

Nota prawna
Kierowcy nie wolno rozpraszać bezpośrednio ani pośrednio ruchomymi obrazami podczas jazdy. W większości krajów/stanów jest to prawnie zabronione. Oprócz działania podczas postoju, produkt ten jest przeznaczony wyłącznie do wyświetlania menu w pozycji stojącej (np. menu MP3 z odtwarzaczy DVD) lub obrazów z kamery cofania podczas jazdy.

Doposaż swój samochód, kupując Interfejs do podłączenia kamery Citroen, Peugeot, Opel. Toyota ProAce. System NAC lub RCC. Ekran 7” lub 8” cali.

Dbanie o wyposażenie samochodu jest niezwykle ważne. Dzięki temu, gdy posiadamy starszy samochód, mamy pewność, że jest on na czasie, z modelami wychodzącymi obecnie. Interfejs do podłączenia kamery Citroen, Peugeot, Opel. Toyota ProAce. System NAC lub RCC. Ekran 7” lub 8” cali jest świetnym sposobem dla osób, które nie posiadają fabrycznie zamontowanych czujników cofania.
 

Na podstawie 0 opinii

ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
ins_eng_RL4-R40-E-pl.pdf Pobierz plik
ins_eng_RL4-R40-E.pdf Pobierz plik