Interfejs wideo pozwala na podłączenie kamery cofania, automatycznej kamery przedniej i dwóch dowolnych źródeł wideo (kamer bocznych lub innych urządzeń dodatkowych, takich jak odtwarzacze USB, tunery DVB-T2 itp.) do fabrycznego systemu informacyjno-rozrywkowego producenta pojazdu.
Wszystkie wejścia wideo są kompatybilne z FBAS i AHD.
Wejście wideo do kamery cofania, kamery przedniej z automatyką i 2 dodatkowych wejść wideo. Obsługa FBAS i AHD. Pasuje do samochodów Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot i Toyota z NAC/RCC/IVI z monitorem o przekątnej 7, 8, 9, 10,25 lub 12,3 cala. HDA-NAC12 jest następcą RL4-NAC12 i RL4-NAC12-A.
Cechy produktu:
- Podajnik wideo do fabrycznych systemów informacyjno-rozrywkowych
- 1 wejście FBAS/AHD dla kamery cofania
- 1 wejście FBAS/AHD dla przedniej kamery
- 2 wejścia FBAS/AHD dla kamer bocznych lub innych urządzeń dodatkowych (np. urządzeń USB, tunerów DVB-T2 itp.)
- Wszystkie wejścia zgodne z NTSC i PAL
Obsługiwane rozdzielczości AHD 720p NTSC (30 Hz), 720p PAL (25 Hz), 960p NTSC (30 Hz), 960p PAL (25 Hz), 1080p NTSC (30 Hz), 1080p PAL (25 Hz) - Automatyczne przełączanie na wejście kamery cofania podczas cofania
- Automatyczne przełączanie przedniej kamery po wrzuceniu biegu wstecznego na 5, 10, 15 lub 20 sekund
- Możliwość aktywacji regulowanych linii pomocniczych (stałych lub ruchomych) dla kamery cofania (ruchome linie pomocnicze nie są dostępne dla wszystkich pojazdów)
- Można aktywować grafikę PDC (niedostępna dla wszystkich pojazdów)
- Obraz wolny podczas jazdy (TYLKO dla źródeł wejściowych wideo)
Marka i model:
CITROEN / DS
NAC lub RCC z 7- lub 8-calowym monitorem dotykowym. Jednostka główna Continental lub Bosch.
W przypadku wersji Continental High może być również wymagany CAB-HSD-MF026!
- Berlingo3 (K9) od 09/2018 do 03/2024,
- C3 3.G od 01/2017 do 04/2024,
- C3 Aircross od 11/2017,
- C4 (N) od ok. 2017 do 05/2018,
- C4 Cactus II od 01/2018 do 09/2020,
- C4 Picasso od roku modelowego 2017,
- C4 X od 10/2022,
- Grand (C4) SpaceTourer od 06/2018,
- C5 Aircross od 12/2018,
- Dispatch od 2016,
- Jumpy III od 2016
IVI Mid, IVI High, NAC Low, NAC High lub radio/nawigacja DS Connect firm Bosch, Continental lub Harmann z 9-calowym, 10,25-calowym lub 12,3-calowym monitorem dotykowym i oddzielnym odtwarzaczem Silver-Box.
NIE są kompatybilne z radiem/nawigacją PSA AIO firmy Bosch z 10,25-calowym odtwarzaczem wielofunkcyjnym!
W przypadku wersji Continental High może być również wymagany CAB-HSD-MF026!
- Berlingo4 od 03/2024,
- C3 4.G od 04/2024,
- C3 Aircross 2.G od 06/2021 do 05/2024,
- C3 Aircross 3.G od 09/2023,
- C4 od 11/2020,
- C4 X od 10/2022,
- C5 Aircross od 10/2022,
- C5 X od 02/2022,
- DS3 Crossback od 12/2018,
- DS4 od 11/2021,
- DS7 Crossback od 03/2017 do 2022,
- DS9 od 11/2020 do 2022,
- SpaceTourer Facelift od 2024
FIAT
IVI Mid, IVI High, NAC Low, NAC High lub RCC firm Bosch, Continental lub Harmann z 10,25-calowym lub 12,3-calowym monitorem dotykowym i oddzielnym srebrnym odtwarzaczem multimedialnym.
NIE są kompatybilne z radiem/nawigacją PSA AIO firmy Bosch z 10,25-calowym odtwarzaczem multimedialnym typu „wszystko w jednym”!
W przypadku wersji Continental High może być również wymagany CAB-HSD-MF026!
- Doblo3 po liftingu od roku modelowego 2024,
- Scudo3 po liftingu od roku modelowego 2024
JEEP
System informacyjno-rozrywkowy Uconnect - IVI - z 10,25-calowym ultraszerokim monitorem dotykowym i oddzielną srebrną jednostką główną.
Brak obsługi magistrali CAN. Wymagany jest zewnętrzny analogowy sygnał 12 V S-contact/ACC i R-gear.
- Avenger z roku modelowego 2023
OPEL
Navi 5.0 IntelliLink 8 cali (NAC low Continental), Multimedia Radio 7 cali (RCC Bosch), Multimedia Navi Pro 7 cali i Multimedia 8 cali
- Combo E od 11/2018 do 11/2023,
- Corsa F od 07/2019,
- Crossland X od roku modelowego 2017,
- Grandland X od roku modelowego 2017,
- Mokka B od 09/2020,
- Vivaro C od 03/2019,
- Zafira Life od 03/2019
Connect Nav Pack, system informacyjno-rozrywkowy High, Multimedia Navi Pro - IVI, NAC, RCC - z 10,25-calowym ultraszerokim monitorem dotykowym i oddzielnym srebrnym odtwarzaczem multimedialnym.
NIE jest kompatybilny z radiem/nawigacją PSA AIO firmy Bosch z 10,25-calowym odtwarzaczem multimedialnym typu „wszystko w jednym”!
W przypadku wersji Continental High może być również wymagany CAB-HSD-MF026!
- Combo E od 11/2023,
- Corsa F od 07/2019,
- Grandland od 06/2021,
- Mokka B od 09/2020,
- Vivaro C od 09/2023
PEUGEOT
NAC lub RCC z 7- lub 8-calowym monitorem dotykowym. Jednostka główna Continental lub Bosch.
W przypadku wersji Continental High może być również wymagany CAB-HSD-MF026!
- 208 od 02.2017 do 03.2019,
- 208 II od 06.2019,
- 2008 od 02.2017 do 06.2019,
- 2008 II od 11.2019 do ok. 04.2023 (NAC),
- 308 II od 07.2017 do 06.2021,
- 3008 II od 10.2016 do 03.2024,
- 508 od 02.2017 do 08.2018,
- 508 II od 10.2018,
- 5008 II od 02.2017,
- Expert III od 03.2016,
- Partner III od 03.2016,
- Rifter od 09.2018 do 03.2024,
- Traveller od 09/2016 do 04/2024
IVI Mid, IVI High, NAC Low, NAC High lub RCC firm Bosch, Continental lub Harmann z 10,25-calowym lub 12,3-calowym monitorem dotykowym i oddzielnym srebrnym odtwarzaczem multimedialnym.
NIE są kompatybilne z radiem/nawigacją PSA AIO firmy Bosch z 10,25-calowym odtwarzaczem multimedialnym typu „wszystko w jednym”!
W przypadku wersji Continental High może być również wymagany CAB-HSD-MF026!
- 208 II od 06/2019,
- 2008 II od 11/2019 do ok. 04/2023 (NAC),
- 2008 II od ok. 05/2023 (IVI),
- 308 III od 09/2021,
- 3008 II od 05/2021 do 03/2024,
- 3008 III od 04/2024,
- 408 III od 11/2022,
- 508 II od 10/2018,
- 5008 II od 10/2020,
- Rifter od 03/2024,
- Traveller od 04/2024
TOYOTA
IVI Mid, IVI High od Bosch lub Harmann z 10,25-calowym monitorem dotykowym i oddzielnym srebrnym odtwarzaczem multimedialnym.
NIE są kompatybilne z radiem/nawigacją PSA AIO od Bosch z 10,25-calowym odtwarzaczem multimedialnym typu „wszystko w jednym”!
- ProAce II od roku modelowego 2024,
- ProAce City od roku modelowego 2024,
- ProAce Verso od roku modelowego 2024
Ograniczenia
Zgodność z magistralą CAN
- Zgodność interfejsu z magistralą CAN może być ograniczona w przypadku niektórych pojazdów lub poszczególnych funkcji. Można to zauważyć zarówno w trakcie instalacji, jak i później. Interfejs ze wszystkimi wejściami wideo może być obsługiwany za pomocą analogowych sygnałów przełączających bez konieczności podłączania do magistrali CAN pojazdu. Niektóre dodatkowe funkcje nie są już dostępne, patrz poniżej.
Tylko wideo
- Interfejs nie przyjmuje żadnych sygnałów audio. Do wprowadzania sygnałów audio konieczne jest użycie fabrycznego wejścia audio AUX (jeśli jest dostępne) lub opcjonalnych produktów. (np. modulator FM)
Kamera cofania fabryczna
- Automatyczne przełączanie na wejście RVC następuje tylko po włączeniu biegu wstecznego. Do różnych czasów przełączania wymagane są akcesoria opcjonalne.
Przednia kamera dostępna na rynku
- Przełączenie na kamerę przednią następuje automatycznie po wyłączeniu biegu wstecznego na 5, 10, 15 lub 20 sekund (w zależności od ustawienia w menu OSD). Ręczne przełączanie na kamerę przednią jest możliwe również za pomocą zewnętrznego przycisku.
Linie pomocnicze i PDC
- Jeżeli magistrala CAN pojazdu nie jest w pełni kompatybilna z interfejsem lub jeżeli połączenie jest analogowe, funkcje ruchomych linii pomocniczych dla kamery cofania i optycznego wyświetlacza PDC nie mogą być wykorzystane.
Wersja NAC High
- Jeśli podwójnego gniazda HSD wiązki przewodów pojazdu nie można rozdzielić na dwa osobne gniazda HSD, wymagany jest dodatkowo dostępny opcjonalnie kabel CAB-HSD-MF026.