Cennik wysyłek Sklep CAR-TRONIC

Informacje ogólne

  • Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.
  • Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki są uzależnione od wymiarów oraz wagi towaru. Po umieszczeniu towaru wyświetla się całkowity koszt dostawy. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w firmie kurierskiej, dotyczy to wysyłki firmą kurierską DPD oraz DHL.

Status towarów

  • Wysyłki towarów z statusem DOSTĘPNY następują w ciągu od 1 do 5 (99% przesyłek jest wysyłanych tego samego dnia)
  • Status ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ zazwyczaj oznacza wysyłkę w ciągu 2-10 dni roboczych
  • Status DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE oznacza że towar jest zamawiany indywidualnie dla klienta czas takiej realizacji jest ustalany z klientem
  • Status BRAK produkt aktualnie nie dostępny w magazynie również w magazynie naszych dostawców

Koszty dostawy poszczególnych produktów

  • Koszty dostawy poszczególnych produktów są podane przy każdym produkcie. W przypadku większej ilości zamówień koszt dostawy jest podany w koszyku zamówień.

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę 

Co zrobić przed odebraniem przesyłki ? Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego.

  • jakość taśm: czy nie są poprzerywane lub poprzecinane
  • stan pudełka lub koperty: czy nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone
  • liczbę pudełek: czy wszystkie paczki dostarczone są razem (dla przesyłek wielopaczkowych)
  • Jeśli wygląd zewnętrzny opkaowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Jeśli wszystko jest w poprządku podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś przesyłkę "za pobraniem", przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę ale nie zwalniaj jeszcze kuriera. W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź,  czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie uszkodzone. Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół.

Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody.

  • zadbaj o wypełnienie wszystkich pół formularza
  • pamiętaj, aby zachować kopię protokołu
  • O każdym zastrzeżeniu powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin, podaj numer zamówienia oraz co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy
  • Najpóźniej w ciągu 2 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach

Dostawa towaru

  • Wysyłki wysłamy firmą kurierską DPD oraz DHL dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-18.
  • Wysyłka towaru jest potwierdzana drogą mailową i w formie SMSA. W mailu znajdzie się numer listu przewozowego, dzięki któremu będzie możliwe śledzenie przesyłki po wysłaniu. W tym celu wystarczy na stronie firmy DPD wpisać odpowieni numer który będzie dostępny w powiadomieniu mailowym od nas, a następnie zlokalizować gdzie znajduje się przesyłka. W trosce o wysoką jakość tej usługi oferujemy monitoring paczki od momentu wydaniatowaru z magazynu do przekaznia informacji o dostawie w dniu następnym.
  • Wysyłki wysłane Pocztą Polską są wysyłane jako listy priorytetowe polecone lub paczki pocztowe.
  • Wysyłki towaru realizowane są także za pomocą sieci PACZKOMATY, gdzie odbiór przesyłki jest mozliwy z dowolnego paczkomatu na terenie kraju.

Uwagi

  • W przypadku zamówień na kwotę co najmniej 500 zł o wadze do 31 kg, wysyłka na terenie kraju jest GRATIS !!!

Cennik wysyłki krajowej 

Spedytor

Koszt wysyłki przedpłata

Koszt wysyłki pobranie

Kurier DPD

16 zł

20 zł

Kurier DHL

16 zł

20 zł

Paczkomaty 24/7

16 zł

20 zł

Cennik wsyłki zagranicznej 

Spedytor

Waga

Koszt wysyłki przedpłata

Kurier DPD

0 kg - 5 kg

60 zł